S 1.7.2023 bo Google Analytics Universal analitika prenehala zbirati podatke na vaši spletni strani. To je velik udarec za marketniške stratege, saj Universal analitiko uporablja večina spletnih strani in trgovin.

In kaj to v resnici pomeni?

To pomeni, da podatkov, ki vam jih trenutna Google analitika omogoča, po tem datumu, ne boste mogli več zbirali. Google je bil glede tega zelo jasen. Po 1.juliju 2023, druge možnosti, kot nadgrajena verzija GA4, ni.

Razlik med trenutno analitiko in GA4 je več, ena glavnih pa je v zbiranju podatkov. Prav tako zbranih podatkov z obema analitikama ne morete direktno primerjati. Zato najbolj osveščena podjetja trenutno uporabljajo obe analitiki hkrati, kar jim bo precej olajšalo prehod, ki je neizbežen.

GA4 omogoča 3 različne metode identifikacije uporabnika za sledenje. Prav tako je sistem, kako se prikazujejo podatki in različna poročila v celoti drugačen kot pri sedanji analitiki. Tudi bounce rate je bil vprašljiv, vendar so se pri Googlu zaradi pritožb odločili, da ga vrnejo, sicer v nekoliko drugačni obliki, kot smo ga poznali v UA. Bounce rate je v GA4 definiran kot inverz metrike engaged sessions. Čeprav sistem GA4 omogoča veliko več kot sedanji, se morate zavedati, da je več dela z njegovo postavitvijo in da boste potrebovali kar nekaj časa, da se ga boste naučili uporabljati, ga pravilno interpretirati in razumevati.

Nasvet, ki vam ga lahko damo, je, da ne čakate s prehodom in da ga čimprej implementirate in začnete podatke zbirati z novo verzijo GA4.

Bi želeli pridobiti ponudbo za implementacijo GA4? Kliknite TUKAJ.

 

 

Razmišljate o novem projektu?

STOPIMO V STIK