V kolikor se sprašujete, če je že čas, da naredite na vaši strani kakšne spremembe, smo vam v pomoč pripravili nekaj vprašanj:

  1. Ali Google, pri vpisu, za vas relevantne ključne besede, vašo stran pokaže med prvimi zadetki?
    Če se vaša spletna stran ali spletna trgovina, ob vpisani ključni besedi, ne prikaže na prvi strani, potem je prav, da ste zaskrbljeni. Še posebej, če je med prvimi zadetki vaša primerljiva konkurenca. Žal, statistično gledano, uporabniki pregledajo prve zadetke, potem pa raje poskusijo z novo ključno besedo.
    KAKO VAM LAHKO POMAGAMO?
    V prvem koraku vam izdelamo SEO analizo. Preko te analize, s posebnimi naprednimi orodji pregledamo vašo spletno stran in merodajne ključne besede, ki jih uporablja tudi vaša konkurenca. V roke dobite dokument, na podlagi katerega vidimo kje so vaše prednosti in kje možnosti za izboljšavo, hkrati pa vam predlagamo, kako boste lahko izboljšali svojo pozicijo na brskalnikih. Odvisno od vaših potreb, vam nudimo možnosti optimizacije in/ali oglaševanja (Google ads, FB, Instagram, Linkedin,...)

  2. Ali imate manj prometa, kot vaša primerljiva konkurenca?
    Če ne veste, kje bi lahko dobili ta podatek, vam predlagamo, da obiščete portal Stop neplačniki, kjer boste brezplačno lahko dostopali do finančnih podatkov podjetij. V kolikor želite izboljšati svojo prodajo, premislite, kje so vaše težave. Lahko imate na spletni strani slabo prikazane artikle ali storitve, kriva je lahko tudi slaba uporabniška izkušnja in kompliciran postopek nakupa. Včasih je težava tudi v tem, da ne ponujate kartičnega plačevanja ali nakupa na obroke, ali pa vas stranke enostavno ne poznajo in ne najdejo na spletu.
    KAKO VAM LAHKO POMAGAMO?
    Preverili in ugotovili bomo, kaj je vaša težava. V naslednjem koraku vam bomo predlagali rešitev. Morda bo dovolj le optimizacija nakupnega procesa, integriranje novega plačilnega sistema, oglaševanje in retargeting, v končnem primeru, pa vam lahko izdelamo novo spletno trgovino. Na voljo imamo veliko rešitev, različnih cenovnih razredov.

  3. Ali je vaša spletna stran počasna? 
    Če se stran odpira več kot 2,5 sekunde, je »uradno« počasna. Nekatere raziskave pravijo, da uporabniki stran zapustijo, če se nalaga več časa, kot ga potrebujete, da trepnete z očesom.
    KAKO VAM LAHKO POMAGAMO?
    Včasih je dovolj le, da stran optimiziramo. Stran se lahko nalaga počasi zaradi prevelikih slik, slik, ki niso v pravem formatu, nepotrebnih vtičnikov, lahko gostujete na počasnih strežnikih, razlogov je lahko veliko. Dobra novica je, da kaj hitro lahko prepoznamo razlog in ga odpravimo. Če je stran počasna, ker je slabo izdelana pa ni druge, kot da vam izdelamo novo.

  4. Ali je urejanje vsebine na vaši spletni strani dolgotrajno in zapleteno?
    Včasih se ne moremo izogniti ažuriranju spletne strani. No, če smo iskreni, je ažuriranje strani pravzaprav nujno, če hočemo ostati vidni, saj Google algoritmi "kaznujejo" lenobo. In da, nismo vsi računalničarji, ki bi le odprli CMS in pričeli z urejanjem. Velikokrat se navadnemu smrtniku zdi, da je za urejanje strani potrebno računalniško znanje.
    KAKO VAM LAHKO POMAGAMO?
    Naše stranke so, preden jim predamo stran, deležne intenzivnega šolanja uporabe CMS-a. Naš cilj je, da opolnomočimo stranke, da znajo same vnašati spremembe na strani, četudi nimajo programerskega znanja. Naj na tem mestu še omenimo, da smo razvili tudi svoj lastni CMS, ki je, v primerjavi z drugimi, izredno enostaven in zelo pohvaljen s strani naših strank. Če vas zanima enostavno urejanje, potem to nujno izpostavite na prodajnem sestanku z nami, saj v tem primeru stran izdelamo v naši, izredno varni kodi .net.

  5. Ali je vaša spletna stran odzivna (responsive)?
    Verjetno je že vsem popolnoma jasno, kaj to pomeni, pa vseeno. To pomeni, da se stran lepo prikaže na vseh napravah (računalniku, tablici, mobitelu). Če je vaša stran še vedno neodzivna, potem se morate zavedati, da imajo vaše stranke lahko, na svojih aparatih, izredno slabo uporabniško izkušnjo, da ne govorimo raje o tem, kakšen padec ste si zato prislužili na Google brskalniku.
    KAKO VAM LAHKO POMAGAMO?
    Ni druge. Potrebujete novo spletno stran.

  6. Ali je vaša spletna stran pregledna, oblikovno privlačna, usklajena s CGP?
    Pod tem vprašanjem se pravzaprav skrivata dve stvari. Prva je vezana na estetsko privlačnost in usklajenost strani s celotno grafično podobo podjetja, druga pa se nanaša na to, kako intuitivno so prikazane vsebine na strani. Kako hitro bo vaša stranka prišla do želene informacije? Ali je vsebina na strani smiselno prikazana? Ali so na voljo filtri, primerjave? Ali vam stran ponudi podobne izdelke ali izdelke, ki se lahko uporabijo skupaj z iskanimi? 
    KAKO VAM LAHKO POMAGAMO?
    Priprava žičnega diagrama in kasneje tudi oblikovanje dizajna, sta naša najmočnejša vrlina, saj se vedno poglobimo v izziv podjetja, ki je k nam prišlo po pomoč in rešitev. Skupaj z znanjem in izkušnjami, katerih imamo v tem hipu že za več kot 23 let, vam predlagamo rešitve, na katere še sami niste pomislili. Oglejte si študije primerov, na katere smo zelo ponosni, saj smo imeli pri vsakem primeru drugačen izziv. 


    Če ste ugotovili, da je čas za novo spletno stran, vas vabimo, da si ogledate še naše reference in če vam je všeč, kar vidite, nas KONTAKTIRAJTE ZDAJ!

 

Razmišljate o novem projektu?

STOPIMO V STIK