V letošnjem letu smo sodelovali s Hotelom Slon, kjer smo z aktiviranjem spletne strani ujeli poletni vrhunec prebujanja turizma. Več o našem sodelovanju si lahko preberete spodaj.

»Predstavili smo jim naše, gledano za nazaj, precej uniformirane želje in nanje so odgovorili kreativno, posneli smo tudi intro video,« je zadovoljen Željko Vrhovac, ki pove, da hotelirji svoje kapacitete ponujajo na številnih digitalnih platformah, kanal z največjim potencialom pa je prav lastna spletna stran, kjer rezervacije obdelujejo neposredno, brez provizij. »Toda kako prepričati gosta, da bo svoje osebne podatke namesto portalu, ki ga uporablja že leta, zaupal hotelu, ki ga je odkril pred kratkim, morda po naključju? Za to sta potrebni kredibilnost in brezhibna uporabniška izkušnja.« (Vir: Marketing magazin) 

Več o sodelovanju si lahko pogledate:

 

Razmišljate o novem projektu?

STOPIMO V STIK