4WEB CRMTM program je popolno orodje za nadzor na vašim poslovanjem.  


ZAGOTOVITE SI UČINKOVITO ORGANIZACIJO TAKO VAŠEGA DELA KOT TUDI DELA VAŠE EKPIE V ODNOSU DO STRANK.

  • Vsi podatki o stranki na enem mestu
  • Enostaven pregled nad vašimi dnevnimi opravili
  • Pregled nad delom vaše ekipe
  • Dodeljevanje nalog vašim sodelavcem
  • Vodenje projektov
  • Postavitev aktualnih opomnikov
  • Nadzor in vodenje (prodajne) ekipe
  • Upravljanje naročil


Se pri vašem poslovanju srečujete s pravim kaosom:

  • ne najdete podatkov o stranki
  • ne veste kaj ste se s stranko dogovorili
  • kaj ste ji poslali in kdaj
  • kdaj jo morate ponovno poklicati
  • nimate nadzora nad delom vaše prodajne ekipe
  • ne veste kaj vse morate narediti v dnevu/tednu/mesecu
  • vas je zapustil tržnik, hkrati pa vzel s sabo vse zapise o stranki – stranke ne poznate
  • sodelavca ni, delo / naročila pa čakajo

Najbrž se zavedate, da vas zgornje težave na morejo pripeljati do odličnih rezultatov. Ustrezna/dobra organizacija dela vam lahko prihrani skrbi, živce, stres, čas in denar.

4WEB poslovna rešitev CRM vam na enem mestu ponuja vse kar je potrebno za uspešno upravljanje z vašimi strankami, nadzor in vodenje vaše ekipe ter vodenje projektov.

Z uporabo 4WEB poslovne rešitve CRM bo vaše poslovanje enostavno, dobičkonosno in zabavno.
Kaj pri nas
DODATNO PRIDOBITE
  • 4WEB CRMTM kot zaključena celota ali v povezavi s poslovno rešitvijo Mailing – celovitost in princip »čiste mize«.
  • Povezava CRM z Outlookom – sinhronizacija podatkov, prenos v dlančnik.
  • Povezava CRM z IP telefonijo – hitro do podatkov kontakta.
  • Modul »poslovanje« - obdelava naročil, upravljanje z izdelki (vnos/uvoz, ažuriranje podatkov o izdelkih) itd.
  • Integracija CRM s spletno trgovino – izdelke na spletu lahko ažurirate preko CRM.
  • Povezava CRM z E-obrazci – prejemanje vpisov preko nalog v CRM – avtomatsko večanje baze vaših kontaktov.
  • Bogata izbira dogodkov – prilagoditev sistema z vnosom lastnih dogodkov.
  • Velika izbira za dodajanje pravic operaterjem – določite do česa lahko dostopa posamezni sodelavec.
  • Nazorna e-pomoč z video predstavitvijo – enostavna uporaba za vsakogar.
  • Podpora klicnemu centru – za izvajanje e-mail marketinga, pospeševanje prodaje.
  • Redne posodobitve in nadgradnje – skrbimo za razvoj, zato da dobite najboljše.

CRM po meri:

  • Izdelava novih modulov in prilagoditev obstoječih vašim potrebam.
  • Dodajanje novih funkcionalnosti.
  • Izdelava kataloga izdelkov, ki je povezan z vašim informacijskim sistemom.